wtorek, 1 lutego 2011

Najlepszy makijaż świata

W lutowym In Style znajdziemy zestawienie szminek, róży do policzków oraz cieni do powiek, które pasują do każdego typu urody. Moim zdaniem świetny pomysł!
Ja zaprezentuje tę tańszą część.
Jeśli na ustach lubisz...
1. BEŻE/NUDE, spróbuj:
Oriflame Beauty Triple Core w kolorze Spectacular Nude, 29,90 zł, do kupienia na stronie oriflame.pl

2. RÓŻE, spróbuj...
Rimmel Lasting Finish Lipstick w kolorze 070, 15,99 zł, do kupienia w drogeriach.


3. POMARAŃCZE, spróbuj...
Revlon Super Lustrous Lipstick w kolorze 674 Coral Berry, 29 zł, do kupienia na stronie balticcompany.pl


4. Czerwienie, spróbuj...
MAC Lipstick w kolorze Russian Red A80, 76 zł, do kupienia na stronie MAC


5. BRĄZY, spróbuj...
Sephora Lip Attitude w kolorze G15 Brown Illusion, 40 zł do kupienia na stronie sephora

Zarówno pomysł jak i wykonanie bardzo mi się podobają i pewnie skuszę się na jakąś nową szminkę :)

3 komentarze:

Unknown pisze...

fantastyczne te szminki! bardzo mi się podobają:)
zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
http://mesmerize87.blogspot.com/

Turkusoowa pisze...

Szminkę z Ori Spectacular Nude mam-i lubię :) z Rimmela polecono mi 077 Asia-muszę go obejrzeć na żywo,podobno każdej brunetce w niej dobrze :)

Aga pisze...

Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić pomocnik do pedicure . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?